زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

مرحله آخر لیگ دسته یک والیبال بانوان در مشهد| در انتظار فینال تمام‌مشهدی‌

  • کد خبر: ۵۸۳۱۰
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
مرحله آخر لیگ دسته یک والیبال بانوان در مشهد| در انتظار فینال تمام‌مشهدی‌
از روز جمعه، ۲ نماینده خراسان در لیگ دسته‌یک والیبال بانوان به میدان می‌روند و مشهد میزبان مرحله نهایی رقابت های لیگ یک بانوان خواهدبود.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ قرار است سرنوشت قهرمان لیگ دسته‌یک والیبال بانوان و تیم‌های صعود‌کننده به لیگ برتر در سالن مهران مشهد رقم بخورد؛ حتی ممکن است شاهد فینالی کاملا‌مشهدی در روز آ‌خر رقابت‌ها باشیم.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته‌یک بانوان سال‌۹۹ از ابتدای دی با حضور ۱۵ تیم به‌صورت متمرکز برگزار شد. در دور مقدماتی ۳ گروه در شهر‌های مشهد، یزد و اصفهان رقابت کردند تا برترین‌ها راهی مرحله بعدی شوند. از گروه «الف» مسابقات، آریا‌مقام پارس مشهد با ۴ پیروزی و بدون شکست سرگروه و اشتادسازه مشهد با ۳‌پیروزی و یک شکست نایب‌قهرمان شد و هر ۲ تیم به مرحله بعد یعنی نیمه‌نهایی صعود کردند. تیم گرگان نیز از این گروه صعود کرد.

برخلاف دوره مقدماتی که مشهدی‌ها هم‌گروه بودند، در مرحله نیمه‌نهایی راه آن‌ها جدا شد و هر کدام در ۲ گروه متفاوت با ۳ رقیب در شهر‌های یزد و اصفهان رقابت کردند. در این مرحله نیز ۲ نماینده خراسانی عملکرد درخشانی داشتند و توانستند راهی مرحله نهایی شوند. آریا‌مقام پارس با یک پیروزی، یک شکست و یک بازی لغو‌شده به این مرحله رسید و تیم اشتادسازه نیز با ۲ پیروزی و یک شکست صعود کرد. به‌جز این ۲ تیم، مس رفسنجان و تیم جوانان زرتشتی یزد نیز دیگر‌حریفان مرحله نهایی هستند.

میزبانی، درست و به‌موقع

حالا در این مرحله حساس، با توجه به اینکه ۲ تیم از ۴ تیم حاضر در این مرحله آخر مشهدی هستند، فدراسیون نیز میزبانی را به هیئت خراسان رضوی داده است. از روز جمعه ۲۴‌بهمن تا یکشنبه ۲۶‌بهمن، این ۴ تیم باید با یکدیگر رقابت کنند تا تکلیف تیم قهرمان این فصل مشخص شود. قطعا ۲ تیم آریا و اشتادسازه می‌توانند از امتیاز میزبانی استفاده کنند و هر ۲ تیم تجربه بازی در سالن مهران را از مرحله نخست لیگ داشته‌اند. در هفته‌های گذشته مشهد میزبان لیگ دسته‌یک مردان والیبالیست نیز بوده است.

احتمال فینال تمام‌مشهدی

احتمال زیادی وجود دارد که در روز پایانی این رقابت‌ها ۲ تیم آریا و اشتادسازه دوباره در فینال رودررو شده باشند و فینالی شهرآوردگونه برای دختران والیبالی به‌ارمغان بیاورند. این بهترین حالت ممکن جهت پایان این فصل برای خراسانی‌هاست؛ زیرا سال آینده نیز ۲ سهمیه لیگ‌برتری خواهند داشت و پس از سال‌ها مشهدی‌ها رنگ لیگ برتر والیبال را می‌بینند.

تیم اشتادسازه گفته است تنها ۲ بازیکن غیرمشهدی دارد و با بازیکنان بومی توانسته است تا این مرحله صعود کند. سمیه پازش، مسئول کمیته آموزش هیئت والیبال استان و یکی از مربیان بین‌المللی مشهد، اشتادسازه را هدایت می‌کند. این تیم تا‌به‌حال از ۲ تیم مس رفسنجان و آریا‌مقام شکست خورده است و برای نخستین‌بار برابر جوانان زرتشتی به میدان خواهد رفت.

آریا‌مقام مشهد، اما بیشترین تعداد بازیکن غیربومی را در بین تیم‌های همشهری در اختیار داشت. آن‌ها از ۷ بازیکن غیربومی و البته باتجربه در مرحله قبل استفاده کردند. فرشته رسول‌زاده، مربی بین‌المللی والیبال بانوان مشهد، که مسئول کمیته مربیان هیئت استان نیز هست، هدایت تیم آریامقام را برعهده دارد. آن‌ها مغلوب تیم جوانان زرتشتی شده‌اند؛ اما اشتادسازه را شکست داده‌اند و برای نخستین‌بار باید مقابل مس رفسنجان به میدان بروند.

در مرحله اول مشهد ۴ نماینده داشت، اما در همین گام نخست، ابومسلم شهر‌بهشت مشهد با یک برد و ۳ باخت چهارم شد. تیم استعداد‌پویا مشهد با بازیکنان نوجوان خود بدون کسب پیروزی، با ۴ شکست در انتهای‌جدول قرار گرفت که در‌نهایت این ۲ تیم از دور مسابقات حذف شدند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->